Followers

Thursday 31 October 2019

D PERAPI TEBENGAU,KUALA KEDAH

Hai semua,lama saya tak update dalam blog ni kan. Maaflah sejak dah keja ni,tak ada masa nak update apa-apa.

Tapi hari ni saya bukan nak update pasal cerita yang tergantung. Saya nak update tentang satu tempat makan saya saya pergi dengan kawan saya semalam.

Kalau korang rasa nak makan ala-ala tepi paya bakau boleh datang dekat D Perapi Tebengau dekat kuala kedah nie. Tempat dia mungkin agak jauh sedikit tapi berbaloi bila dah sampai


 Harga untuk Nasi Goreng Udang & Nasi goreng Sotong ni,satu pinggan RM15. tengok lah udang dia besar mana,memang puas hati kalau makan. Untuk Nasi Goreng Ketam RM25 satu pinggan tapi kami tak ambik sebab datang pon berdua ja.

Kedai nie buka dari jam 2 petang sampai 8 malam. mula saya pelik juga kenapa dia hadkan sampai 8 malam sahaja tapi bila dah lalu baru saya faham. di sebabkan lokasi dia yang agak kedalm & jalan yang kecik,untuk orang masuk selepas pukul 8malam adalah sedikit bahaya kerana jalan nya yang gelap dan kecik

No comments: