Followers

Sunday 30 December 2012

kisah di aspuri SMKKL

   bila ingat balik..lucu pulak masa tinggal at dome. nak tahu kenapa? aku ingat lagi ada sekali tu,asrama buat jamuan. kiranya petang tu x makan lah. sebelum pergi jamuan kitorang semua pergi sembahyang at surau. tapi aku nie degil,yelah pergi sembahyang dekat bilik ngan dua tiga orang lagi. ikutkan asrama puteri keliling ngan pagar,satu2 cara nak keluar hanya panjat pintu pagar dekat depan dewan makan.

  hari tu aku baru siap mandi,masa tu org dah sikit sebab semua pergi surau. tapi entah mana silapnya rambut aku boleh tersangkut dekat sikat. mengada sangat nak pakat sikap jenis bulat. masa tu rasa macam nak nangis dah. dak2 bilik tolong ngan kawan aku sekali. puas dah buat macam2 cara,syampu lah,basah rambut lah. dia tak nak keluar jugak. alih2 cikgu datang sebab kebetulan cikgu nak keluar pergi jamuan.

 satu2 cara yang paling senang yang cikgu buat adalah dia potong rambut aq. dah seceput je botak dekat situ. pastu boleh pulak cikgu cakap aku berangan masa sikat rambut. masa tu malu tak yah cakaplah. even mak aku pon membebel tengok rambut aq yang botak sikit at atas...bila ingat balik lawak jugak..tapi tulah sampai sekarang aq fobia nak guna sikat jenis bulat.

No comments: